31 October 2011

lega rasa

assalamualaikum kawan2.. hehe.. aku nak cerita sikit pasal hari ni..
bukan apa, hari ni sebenarnya aku dah start final exam..
tadi paper system and connectivity..start pukul 9 pagi until pukul 11.15 pagi...
nak dijadikan cerita, sebenarnya aku boleh jawab exam tadi weeeeeeeeeeeeee~~~
hehe lega rasa 1 paper dah lepas, even 1 paper, lepas sikit kan kawan2??
esok xde paper.. next paper hari rabu, paper agama..
huhu~~ errmmm satu lagi aku nak bagitahu, schedule exam kena ubah~~
sebelum ni last paper hari khamis, iaitu paper database and account..
schedule berubah sebab ada student yang repeat paper,
exam dorang clash dengan paper database..
so, kena ubah.. last paper aku hari jumaat.. paper account pukul 2.30 until 5.30..
aku balik kuantan maybe hari jumaat malam atau hari sabtu..
ntah laaa tiket pun tak beli lagi nie..
elaun MARA tak masuk lagi..hehe.. tunggu duit ada dulu baru p beli tiket..
hhmmm berharap sangat next paper yang lain aku dapat jawab macam tadi..
hanya doa dan tawakal..
:)






No comments:

Post a Comment