07 November 2011

c.u.t.i. s.e.m.e.s.t.e.r.

assalamualaikum kawan2~~
haiiii senangnya dalam hati, cuti sem dah bermula.. hahhaha (nyanyi kejap) -,-''
happy3 triple happy!
semester break dah pun mula.. new semester nanti sem 5 dah..
sekejap je masa berlalu kan kawan2??dah nak final year tak lama lagi..
i need to be more focus and more commitment in my study next sem nanti..
hhhmmm tak sabar rasanya nak habiskan degree dengan keputusn yang cemerlang.. :)
impian aku, aku ingin sambung pengajian in master level pulak.. hehehe
siapa yang tiada impian kan?? semua ada impian masing2..
jika diizinkan Allah aku akan sambung juga.. InsyaAllah!

back to the basis, hehe
dah cuti sem nie aku tak tahu nak buat apa..
buntu pula fikiran aku ni haaaa...
nak kerja?? hhhmmm kerja ape?? liat pulak tulang2 urat2 sendi aku nie haaa nak pergi kerja..
hahaha :DDD
kawan2 semua ada idea tak? apa activity yang aku boleh buat cuti2 nie??? hahaha kalau ada, comment2 anda dialu-alu kan.. hehehe
ok see u all next entry ok?? tata~~

1 comment: